tiistai 10. kesäkuuta 2014

#76 Kesäpoitsuja, muistinmenetyksiä ja aivotärähdyksiä

Jeeeps, terkkuja taas Tahkolta! Oon täällä vietelly nyt mukavaa aikaa tapahtumarikkaan reilun viikon verran.
Viime keskiviikkona mm. hyppäsin Ilpolla. Muuten meni toooosi tosi hyvin, kunnes tuli ihan toooosi tosi huono lähestyminen yhdelle ristikolle, iso hyppy, enkä päässyt mukaan, eli revin suusta, jonka takia Ilpo sitten hermostui ja pukitti minut seinään. Hetken aikaa vain makasin maassa ilmat pihalla ja hoin itselleni että olen ihan kunnossa eikä mihinkään satu, vaikkakin selkäni oli täysin eri mieltä asiasta. Noh, takasin kuitenkin menin selkään ja jatkoin ratsastamista normaalisti, eikä Ilpo ollut yhtään hullumpi. 
Myöhemmin illasta saatiin päähämme idea, että lähdetään issikoilla ilman satulaa laukkaamaan pellolle. Tämä hulluushan täytyi toteuttaa, vaikka pää kainalossa käsillä seisten. Lähdettiin sitten pellolle viidestään, minä, Elviira, Ella, ja leiriläiset >>Siiri<< ja Ilona. 
Siinä sitten aikamme baanailtiin, ja niinkuin  sanottu, itku pitkästä ilosta, Elviira vasemmassa etuviistossa lähti valumaan selästä juuri sillä hetkellä kun irrotin otteeni harjasta hidastaakseni vauhtia. Siitä sitten Natun väistäessä tippuvaa Elviiraa lähdin itsekkin valumaan alas selästä, ja huonoksi onnekseni tipuin suoraan pää edellä. Tajuttomana en ollut hetkeäkään (kuulemma), vaikka en itse muistanut viimeisestä kahdesta tunnista mitään. Tippumisen jälkeen rupesin hetken mietiskelyn jälkeen tajuamaan etten tiedä edes mikä vuosi on, ja missä olen. Joka tapauksessa olen juossut talliin hakemaan kauraa kun poni oli vapaana, enkä muista siitä mitään, enkä myöskään siitä kun olen hourinut pihalla jotain tyyliin "Jalat toimii hyvin, pää toimii hyvin, olen ihan kunnossa!" 
Loppujen lopuksi en osannut sanoa edes viinirypäle tai mehu oikein, vaan tilalla oli viinärypäleet ja muhe. Tähän lisättiin vielä huono olo ja sitten tilattiinkin ambulanssi tarkastamaan. Seuraavat pari päivää menikin sängyn pohjalla vihlovan pään kanssa.
Muuten ollaankin pidetty hauskaa, tehty tallia, palveltu asiakkaita, pidetty yleistä draamaa yllä, käyty uittamassa, ratsasteltu, juostu ympäriinsä ja vaikka mitä muuta. Kesän eka viikko on mennyt, ja monta vielä edessä!









2 kommenttia:

  1. Mä olin jo ihan että mikä tää nyt on kun täältä on pari eksyny ton linkin kautta munki blogiin:DD äää ihanaa ku löysin tän, kiva tsekkailla sun kuulumisia! :) kerro terkkuja tytöille! miss u!

    -Siiri

    VastaaPoista

Käytäthän kommentiboksia asiallisesti, ketään loukkaamatta:)
Täysin asiattomia, ja haukkuvia kommentteja en (anonyymeiltä) julkaise, jos on jotain negatiivista sanottavaa, voi tulla nimen kanssa kertomaan, tai laittaa vaikka blogin sähköpostiin:)