lauantai 17. elokuuta 2013

#47 Kuinka vaikeaa otsikon keksiminen voikaan olla +uusi blogi?

Heippahei rakkaat! Pahoittelen edelleenkin toooooooosi paljon etten ole päässyt kirjoittelemaan. Aikaa minulla olisi vaikka muille jakaa, ja jos ei ole, voihan sitä ottaa pois läksyjentekoajasta. Yksinkertaisesti minulla ei vain ole kyytejä tallille eikä mahdollisuutta ratsastaa tai heppailla lähempänä. Kiitos tämän ihanaisen tallitauon, ajattelin alkaa postailemaan uuteen blogiin sitten välistä jotain lifestyle -tyylistä. Tämän haluan kumminkin säilyttää heppa-aiheisena.

Tulevan blogin eka postaus:



 Mulla on tästä bloggaamisesta just sellanen olo et seisoisin jossain New Yorkin suurkaupungin melskeen keskellä eikä mulla oo hajuakaan minne mennä yöksi. En oikein tiedä mistä kirjoittaisin, tai jos tiedän, en tiedä mistä aloittaisin.

Nyt lähiaikoina oon lähinnä opiskellu, istunu koneella ja ulkoiluttanu koiraa. Ei sen enempää. Osasyy siihen varmaan on tänhetkinen yökyläkielto ja aikainen kotiintulo aika koska koitin leikkiä some kind of badass... Se siitä hauskasta sitten. Olin kyllä yks päivä tossa Hanskin kans ja himmailtii ympäri kaupunkii jopolla ja retuiltii. Käytii heses syömäs pienet ranut, juotii kaks pulloo paxii, otettii kuvii ja pyöräiltii ympäriisä.

Koneen laatu♥

Muuta en oikein olekkaan tehnyt ja koulussakin menee vielä niin hyvin että opettajat luulee mua toistaseks ihan selväpäiseks. 
Nomutta kumminkin, seuraavaan postaukseen tulee varmaan enemmän sitten tietoa musta itestäni ja miun elämästä!:)

♥: Tytti





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Käytäthän kommentiboksia asiallisesti, ketään loukkaamatta:)
Täysin asiattomia, ja haukkuvia kommentteja en (anonyymeiltä) julkaise, jos on jotain negatiivista sanottavaa, voi tulla nimen kanssa kertomaan, tai laittaa vaikka blogin sähköpostiin:)