lauantai 26. huhtikuuta 2014

#71 Haasteet on vallanneet maailman

TAAS haaste! Tämän vuoden puolella olen tehnyt viisi kertaa samaisen haasteen, ja nyt teen sen vielä kerran! Jälleen en haasta ketään tähän soppaan mukaan!
Tällä kertaa sain haasteen Jenniltä!

11 faktaa minusta:
1. Olen laiska
2. En tykkää mansikkajäätelöstä
3. Minulla on tapana ratsastaa Kaapolla tarhaan ja tarhasta talliin
4. Olen onnistunut tippumaan ponilta kolme kertaa, vaikken sillä varsinaisesti ole edes ratsastanut
4. Olen usein hyvin materialismionnellinen
5. Vihaan tätä aikaa vuodesta kun silmät vaan vuotaa ja nenä vuotaa kilpaa niiden kanssa
6.Ennen en ole voinut sietää muroja ja jogurttia yhdessä, nykyään syön niitä melkein joka päivä!
7. Hain yhteishaussa Harjuun, Jokimaalle (ent. Asikkala) ja Ypäjälle
8. Laitoin Ypäjän vaihtoehdoksi vain saadakseni kolme toivetta, vaikka minulla ei ole mahdollisuutta päästä sinne
9. Olen koko kesän Tahkolla leiriavustajana ja muuten vaan hillumassa ja ärsyttämässä Miljaa
10. Huonettani voisi kutsua kaatopaikaksi tällä hetkellä
11. Lauantai on karkkipäivä

Jennin kysymykset:
1. Blogit joita luet?
-Lukulistallani on 35 blogia, joista noin kymmenen on kuolleita.

2. Monetko ratsastushousut sulla on?
-Kolmet. Yhdet Horzen perus farkun väriset jotka on isot, CRW tummansiniset perushousut, ihan tosi kivat, ja sitte viel Horsewaren vähän vaaleemman tummansinisen sävyiset housut, joita käytänkin eniten!

3. Monetko ratsastussukat sulla on?
-Kolmet sukat, loput on parittomia

4. Lempiponirotu?
-Kaapon mukaan olkoon shetlanninponi

5. Lempihevosrotu?
-Islanninhevonen, suokit on myös kivoja!

6. Talli, jolla ratsastat?
-Varsinaisesti en ratsasta missään, mutta käyn tuossa suursuolla, nykyisellä Kymi Riding Oy:llä, ja sitten toinen on tuo Riding club Tahko Areena, jossa sitten ratsastelen enemmän

7. Onko sulla kamera? Mikä?
-On, Canon eos550d

8. Kisaatko?
-En vakituisesti

9. Lempi vuodenaika?
-Talvi, ei tarvi koko ajan olla niistämässä kaikenmaailman allergioiden takia

10. Menetkö leirille? minne?
-En mene, olen Tahkolla koko kesän

11. Uusin tavara/vaate mikä liittyy ratsastukseen?
-Taitaa olla jäsenkortti mikä on viimeeksi mulle tullut ratsastukseen liittyvänä!:D


Sitten kaikki halukkaat jotka on vielä vailla leiripaikkaa, tai luulee jo missanneensa kesäleirille osallistumisen, voi käydä katsomassa Tahkon kesäleirit TÄSTÄ! Kaikilla leireillä vielä tilaa! Tarjolla mm. yleis-, este-, teho- ja äiti-lapsileirejä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Käytäthän kommentiboksia asiallisesti, ketään loukkaamatta:)
Täysin asiattomia, ja haukkuvia kommentteja en (anonyymeiltä) julkaise, jos on jotain negatiivista sanottavaa, voi tulla nimen kanssa kertomaan, tai laittaa vaikka blogin sähköpostiin:)