lauantai 13. heinäkuuta 2013

#28 Kuvapostaus Pykiksestä: Kansio II


 Deisiiii:)

 Minä ja Copa:)

 Mira ja Deisi korkeushypyssä:D

 Tanja ja Rene (110?)

 Saara ja Rene:)

 Jenna ja Mysse uittoreissulla:) takana Linda ja Copa(?):)

 Linda ja Kalle:)

 Iida ja Deisi:) takana Pauliina Santulla:)
 Minä ja Ramona:)

 Jenna ja Lady esteellä:)

 Santtu mussuttelee ruohoa:)

 Linda tippu Reneltä, itse en ollut paikalla en tiiä mitä tapahtu:D

 Pauliina 6 vee ratsastaa Santtu-ponilla:) takana Iida ja Deisi:)

 Heidi ja Parla esteellä:)

 Saara ja Kaapo:)

 Rosanna ja Parla:)

 Hannan ja Kimin säätö:D

 Helmi ja Copa:)

 Heidi ja Kalle uimassa:)

 Minä ja Copa:) mun ensimmäine okseri pariin vuoteen, pahottelen istuntaa:D

 Lady:)

 Saara ja Copa:)

 Minä ja Copa:)

 Jenna ja Parla:D

 Saara ja Copa:)

 Meidän ratsastusryhmä:)
vasemmalta oikeelle:
Juulia ja Lady, Hanna ja Kimi, Minä ja Ramona, Saara ja Copa, Janiina ja Nada:)
Hepat saatiin päättä ite, eli lempparit toden näkösesti kaikilla:)

 Saara ja Lady:)

 Miun hoitsu Kusti:)

 Lady:) selässä Juulia:)

 Saara ja Copa:) (115?)

 Kata-poni ihmettelee samalaa kun Tanja tarjoilee juotavaa Heidille:)

 Hanna ja Mysse:)
"Pieni ratsastaja, iso hevonen"
:D

 Minä ja Copa, pahottelen istuntaa:D

 Saara ja Copa:)

 Saara ja Copa erikoisesteillä:)


 Saara ja Kaapo:)

 Monalle tuli väsy kesken tunnin:D ratsastajana Sara:)

 Lapsi ja äiti:)

 Minä ja Copa:)

 Välly-suokki, ahkera Krista-hoitaja ja puhelimessa Jere

 Mira ja Stella menossa uittamaan:)

 Copa:) selässä minä ite

 Jere hakemassa mönkkärillä Kataa ja Rosannaa maastoesteille:)

 Jenna ja Parla:)

 Stella:)

 Minä ja Ramona esteellä:)

 Juulia ja Lady maastoesteellä:)

Hepat laitsalla:)
Lisää tulossa, odottakaahan vaan;)
♥:llä: tytti

2 kommenttia:

  1. Voi että kuin ihania kuvia!!:))
    Nauroin tolle, kun "ponille tuli väsy kesken tunnin" :DDDDDD

    VastaaPoista

Käytäthän kommentiboksia asiallisesti, ketään loukkaamatta:)
Täysin asiattomia, ja haukkuvia kommentteja en (anonyymeiltä) julkaise, jos on jotain negatiivista sanottavaa, voi tulla nimen kanssa kertomaan, tai laittaa vaikka blogin sähköpostiin:)